lørdag den 22. november 2008



Mit navn er Crasy Horse men mit nye kalde navn er Trunde.Jeg er flyttet fra Lolland til storbyen København. Det var meget skræmmende i starten, biler er der mange af og ikke så meget grønt. I mit nye hjem er der mange store katte, men jeg er da ligeglad, for jeg er stor i sindet og tror ikke på det med størelsen.Jeg gør som jeg vil, og det bedste af det hele er at jeg er god til at stjæle mad fra de " gamle " :o) og selvfølgelig også de " dumme " mennesker der kalder sig min mor og far.Ellers nyder jeg livet her i storbyen, masser af store bøffer og lækkere tun, men et lille problem.... min mave bliver SÅ stor, håber resten følger med for jeg har taget 250 g på og det ser jo ikke godt ud på min lille krop, skal jo holde formen.I har taget fejl af mig, for det med sofakat...HA HA... jeg elsker højder og der oppe er der dejlige blomster jeg kan lege med, men det må jeg ikke.....men ser jeg chancen så tager jeg den.Katte kram fra TrundeP.S. Har selvfølgelig indtaget sengen!

1 kommentar:

Susanne sagde ...

Håber Trundes "store" katte er bedre til at sætte hende lidt på plads, end Ippos nye "storebror" har været...ellers bliver det lidt synd for dem!